Sayounara

posted under by klise
well since abang da abes da smue... hardbound da setel.... clearance form pon da setel.... aku pon balik r smalam.... sori geng... harini besday bapak aku.... huhuhu... tuh aku balik tuh.... satu g sebab minyak naik regernyer malam tadi.... so darik aku stay dan membayar 40% lebey.... minyak aku g jb jadik 98 hinggit compared to 70 hinggit sblum nek.... so aku pon balik....
di sini aku nak mengambil kesempatan menyusun 10 jari memohon maap kalo ader salah silap ngan korang.....

bilik no 1
shakawi aka shazleen- mintak maap kalo aku slalu bakar ko depan2.... aku tak penah kutuk blakang nyer sebab tak best kalo tak dapat feedback pembakaran darik ko..... mintak maap gak sebab slalu tiru esemen ko dan slalu suh ko jer yang wat keje grup.... warf....
syazwan aka syaw - aku mintak maap slalu kutuk blakang ko... mmg banyak pon kutuk ko...warf.... tapi akhirnya aku tau gak saper wanita tersebut.... lulz..... btw kitorang tak paksa ko karok r.... ko jer yang dominating malam tuh pas cakap tanak nyanyi... nak duduk nengok jer.... ahahahahaha...... sori gak syaw kalo ader kutuk pedas2 depan ko.... warf
bilik no 2
ikhbar aka eebbaarr
- lulz...rumet slama 3 taun stengah... darik foundey sampai r ke intern.... sori r kalo aku slalu bukak lagu morning musume kuat2.... wahhahahaha mmg sajer jer nak racun ko suh layan.... hasilnyer... ko pon da ader tshirt #helloproject.... wahahahahaha
ezri ezani aka bobote - sorry r bote kalo2 ader terkopi blue ko ke.... terprint tak bayar ker... tapi ko pon aku slalu gak ngutuk2 blakang... warf... sori yer.... sori gak slalu nyemakkan umah ko taim cuti sem ngan berbakul2 barang aku..... huhu... sebbek ko takpat date ngan bini ajay tuh... kalo tak mati aku kene ngedet ngan seezer.... wahahahahaha
bilik no 3
fuad ali aka kirua
- aku slalu kutuk umet aku ni kat cenel eloprojek.... hahahaha mmg sajer jer bakar2 terkutuk.... sori gak r kalo2 aku kutuk2 medtech kesayangan ko tuh.... wahahahahhaa sajer bakar skali skala.... sori r gak kalo2 aku terlayan blue kuat2 sangat sampai ko tak leh konsentret stadi.... hahahahhaa
bilik no 4
zul ganguro aka impesto
- hahahaha dulu2 sblum intern slalu kutuk blakang2.... tapi pas intern ko cam da leh ngam jer ngan dak2 umah lain... perubahan positip..... anjakan paradigma kot tuh.... ahahahaha macho bak r slr ko..... sori r kalo aku ader terbakar.... well come on r.... u have dslr... u can do better..... terima kasih r zul tolong aku potong dan bawak botol dikala aku super malas nak ulang alik darik bilik ke lab meche tuh..... hahahaha
asridin aka transiti - sori r asri takpat nak hadir rancangan ke penang ko tuh.... nnt r satu maser nnt bler kiter smue da keje.... hahaha kiter g r ramai2..... terima kasih gak tumpang print report2 aku yang da baper banyak versi da tuh..... lulz.... sori gak r aku slalu bakar ko ngan awek tuh..... sajer jer asri... pembakaran itu pengerat hubungan rambang
bilik no 5
amir aka smiletiger
- aku tak penah wat salah ngan ko kot..... blue smue aku tak sep... send jer smue genre... hentai ke pedo ke ggw ke aper ker sme aku send kat ko... ko jer kot wat silap kat aku.... whahahahahaha
cekku aka delang - hahaha sori r cekku.... aku lepak2 pc amir terlayan blue depan ko ker.... terkalahkan ko taim men winning eleven ker (bakar jer ni.... aku sedar aku takleh lawan dewa cam ko~)
bilik no 6
wong bersaudara
- sori r korang... slama ni aku ingat sorang wong sorang g tan... hasil bota scam cakap rumet wong tuh tan rhoyee... tah celah maner datang rho yee tuh.... padahal 2-2 nama wong.... lulz.... sori r wong terpau gula pasir ko wat kopi ke.... pagi2 raser borim2 nak wat kopi nampak gula ko aku pow jer.... hahahaha
tanpa bilik
mang koh aka naxxxaramas
- puas aku pikir saper nakzaramas dalam gtalk aku.... ko upernyer mang.... sori r gak kalo2 ader terbakar ko secara sengaja atau tak.... terscam ko ker.... teroder tosai tuk ko ker.... ahahahaha sem depan leh lepak bilik mung.... dota laloooooo
pali bobo aka bobote - rumet kesayangan bote.... sori r pali kalo2 ader kutuk2 ko.... lama da tak nek volvo dowh.... warf.... slamat bergembira kat LKW......

itu jer r kot nukilan kemaafan darik aku...... once #rambang-ers always will..... hehehehe

0 comments

Make A Comment
top