slamat hari raye...maaf zahir dan tenaga batin!!!!!

posted under by EbaR
fuhh~~~

sebulan dah aku pose, tanpa meninggalkan satu ari pon..menahan lapar dahaga, napsu serakah, jiwa raga, syaitan kabir. Hasil nyer..jiwa aku dh bersih dah. hehehe...cewahh!! Berat badan aku aku rs dh turun dah kot, Tapi aku tanak timbang lagi sbb aku br lepas makan.... nnt aku bgtau bape berat aku yg latest mase aku lapar dan br lepas berak. hehehee

lepas pose plak raye la....mcm bese raye kt melake ar. Nk lepak mane lagi, tak kan raye umah mak mertua plak. Muahahaha.... Tp aku beraye sebagai seorang penganggur... sedey weih xde keje. Walaupon aku nasih lagi mood malas nk keje, tp aku nk sedey gak... aku x kire.  hHaahah. satu pekare yg bes ialah duit raye still dpt lagi. Korang pon jgn plak buat2 lupe , kasi ar aku duit raye...pembayaran boleh dibuat melalui account bank CIMB atau maybank ..ok~

perancangan pasca raye... lepas raye ape lg nk buat? tnggu keje je la... tp aku ade dpt keje part time, jadi trainer ngajar cikgu skola gune komputer utk tgk citer blue (sbnrnye utk gune MS opis ngan tenet )....keje lain? ermm... aku mengusahakan website ghey aku yg menjual handbag...aku akui mmg ghey jual handbag. Tp yang penting GUA TETAP ROCK!!! sile2 la usha2 website aku ek www.theroyalreplica.com ...kalau nk kasi awek handbag pon xpe, die tak taunyer tu x ori. huahauhauuah. 

lagi satu, bobo telah muncul kembali...tetibe je die Pm aku YM. Tergezut gk aku... die kate ade kontact korang gk, bote , arip , etc.

ermm...  last but not least. Slamat hari raye la sume ek. Maaf zahir dan batin... x yah la gaduh2 kay.... lame dh kire sme same2, memori tu sme simpan la... jangan delete...walaupon hardisk dh penuh cm aku.... kalau tak pon burn la dlm DVD,bole beli kt yik fong.... ok la...kalau ade pape plan bgtau je aku, kalau ade kesempatan aku try la. Ok...slamat hari raye!!!!!

0 comments

Make A Comment
top